21.4 C
Ηράκλειο
Παρασκευή 1 Ιουλίου 2022

Νεκρά αδέλφια στη Πάτρα: Θύμα ξυλοδαρμού καταγγέλλει η 33χρονη μητέρα – Η ανάλυση της ζωγραφιάς της μικρής Τζωρτζίνας

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

spot_img
Πατήστε για επιπλέον :

Απίστευτες και χωρίς τέλος είναι οι αποκαλύψεις που βλέπουν το φως της δημοσιότητας γύρω από το έγκλημα στη Πάτρα, με πρωταγωνιστές μια μητέρα και τα τρία της παιδιά.

Η 33χρονη μητέρα, Ρούλα Πισπιρίγκου, που κατηγορείται για τη δολοφονία της 9χρονης κόρης της Τζωρτζίνας, πέρασε το κατώφλι της εισαγγελίας χθες Πέμπτη 31/3 από την πλαϊνή πόρτα, υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας και φορώντας αλεξίσφαιρο.

Εξοργισμένοι πολίτες που βρίσκονταν εκεί την γιούχαραν και την αποδοκίμασαν σε σημείο που χρειάστηκε οι αστυνομικοί να σηκώσουν τις ασπίδες τους για να την προστατεύσουν.

Η 33χρονη που διανυκτέρευσε στη ΓΑΔΑ, αναμένεται να ζητήσει και να λάβει προθεσμία για να απολογηθεί εντός πέντε ημερών. Το διάστημα αυτό, η 33χρονη θα παραμείνει στη ΓΑΔΑ σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στον 7ο όροφο και με συνεχή αστυνομική παρουσία.

Σύμφωνα με πληροφορίες κατά τη διάρκεια της νύχτας, η 33χρονη ήταν σκεπτική και δεν μίλησε καθόλου στους αστυνομικούς ενώ φέρεται ότι εξακολουθούσε να αρνείται την εμπλοκή της, λέγοντας:

«Πως είναι δυνατόν να σκότωσα εγώ τα παιδιά μου;».

Εν τω μεταξύ, ο δικηγόρος της 33χρονης μητέρας, Απόστολος Λύτρας έχει παραιτηθεί από την υπεράσπισή της.

Θύμα ξυλοδαρμού από αστυνομικούς της ΓΑΔΑ δηλώνει η 33χρονη μητέρα

Ωστόσο την ίδια ώρα, η Ρούλα Πισπιρίγκου σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Γιώργο Σόμπολο καταγγέλλει πως έπεσε θύμα ξυλοδαρμού από αστυνομικούς μέσα στα κρατητήρια της ΓΑΔΑ.

«Μου είπε πως μέσα στα κρατητήρια όποιος αστυνομικός περνούσε της μιλούσε προσβλητικά και της έλεγε να ομολογήσει και στη συνέχεια τη χτυπούσε. Η μητέρα της μου είπε πως έχει χτυπήματα στα πλευρά, στο σώμα, στα μάτια», είπε ο Γιώργος Σόμπολος.

Στην εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα», μίλησε και η μητέρα της 33χρονης, λέγοντας πως:

«Το παιδί έχει δεχθεί μπουνιές στο πρόσωπο και έχει μελανιές στα πλευρά. Είδα το πρόσωπό της χτυπημένο. Δεν κοιμάται, δεν τρώει, φοβάται και πονάει πολύ. Μου είπε ότι της τραβούσαν τα μαλλιά και της έλεγαν «π… ομολόγησε». Μου χτυπούσε το τζάμι και μου φώναζε «πάρε από εδώ, δεν αντέχω άλλο»»

Στον πατέρα των παιδιών, Μάνο Δασκαλάκη, αναφέρθηκε η 33χρονη στην εκπομπή, λέγοντας δηλώνοντας πως αυτός της είπε «θα βάλουν μέσα εμένα και τον πατέρα μου» με την ίδια να τον ρωτά αν σοβαρολογεί κι αν έχει καταλάβει πού βρίσκεται.

Παράλληλα, δήλωσε πως ο πατέρας των τριών παιδιών θα υπερασπιστεί την κατηγορία κατά της Ρούλας Πισπιρίγκου για να βρει δουλειά, όπως δήλωσε η ίδια, αναφερόμενη σε σχετική συνομιλία της με τον σύζυγό της.

Σύμφωνα με τη Ρούλα Πισπιρίγκου, ο Μάνος Δασκαλάκης δεν θέλει να τη δει.

Τι δείχνουν οι ζωγραφιές τις μικρής Τζωρτζίνας

Από την άλλη πλευρά η παιδοψυχολόγος, Χριστίνα Μπογιατζή, είχε αναλύσει στο παρελθόν ζωγραφιές της μικρής Τζωρτζίνας του τελευταίου παιδιού -της οικογένειας Δασκαλάκη- που έφυγε από τη ζωή και είχε αναρτήσει την ερμηνεία της στα social media.

Το γεγονός αυτό μάλιστα είχε προκαλέσει την οργή της μάνας της Ρούλας Πισπιρίγκου, η οποία το ίδιο βράδυ επικοινώνησε με την παιδοψυχολόγο, της ζήτησε να κατεβάσει την ανάρτηση και να ζητήσει και συγγνώμη.

Η Χριστίνα Μπογιατζή μίλησε στην ΕΡΤ και ανέλυσε για ακόμη μία φορά τα τρομακτικά ευρήματα που προκύπτουν από τις ζωγραφιές:

«Μιλάμε για δύο ζωγραφιές, μία με μία καρδιά και μία που ένα παιδί κάνει κούνια, οι οποίες έχουν εσωτερική συνοχή, δηλαδή και στις δύο ζωγραφιές βλέπουμε φόβο, βλέπουμε ένα παιδί, το οποίο απομακρύνεται από αυτό που ζει..

Το δέντρο στη μία ζωγραφιά της Τζωρτζίνας απεικονίζει την κρεμάλα. Στη φωτογραφία με την καρδιά απεικονίζονται δύο φιγούρες.

Το δεξιά είναι ένα άγγελος-πουλί που σύμφωνα με την κυρία είναι η Ιρίδα και αριστερά, όπως η ίδια ισχυρίζεται είναι η Ρούλα Πισπιρίγκου.

«Αυτό φαίνεται από το χέρι που έχει στη μέση, μία κίνηση που κάνουν συνήθως οι μανάδες όταν φωνάζουν», είπε η παιδοψυχολόγος.

Η κυρία Μπογιατζή εξήγησε και άλλον ένα λόγο που φαίνεται ότι η αριστερή φιγούρα της ζωγραφιάς με την καρδιά, είναι η μάνα.

«Κανένα παιδί δεν ζωγραφίζει τη μάνα του με μαύρο κεφάλι. Μπορεί να τη ζωγραφίσει με μαύρο στόμα, όταν αυτή φωνάζει, ποτέ όμως με μαύρο κεφάλι. Το μαύρο κεφάλι δείχνει φόβο, κυριαρχία, θάνατο».

Ακόμη πιο ισχυρό στοιχείο στην ανάλυση της ζωγραφιάς του μικρού παιδιού είναι η «αφιέρωσή» της, η οποία δεν απευθύνεται στην μητέρα του, παρότι κατασκευάστηκε για τη γιορτή της. Αντίθετα, το σχέδιό της Τζωρτζίνας επιγράφεται «Για εσάς», όσους δηλαδή μπορούσαν να καταλάβουν τα κρυφά της «μηνύματα» και να της παράσχουν βοήθεια, για να τη διασώσουν από τον κίνδυνο που διαισθανόταν ότι κατευθυνόταν κατά πάνω της, όταν μάλιστα ο πατέρας της απουσιάζει εντελώς από την επίμαχη ζωγραφιά.

Η ερμηνεία της ζωγραφιάς

Σύμφωνα με την Παιδοψυχολόγο, Χριστίνα Μπογιατζή, στη ζωγραφιά της Τζωρτζίνας εκπέμπονται τα εξής μηνύματα:

Θέση παιδιού στην κούνια χρώμα μπλε: νιώθω ανασφάλεια να μπω στο σχήμα της ζωγραφιάς, σας προσέχω και σας παρατηρώ από μακρυά.

Κάνω κούνια: παραμένω παιδί. Είμαι δυναμική, μου αρέσει η κίνηση.

Σχήμα δέντρου: κορμός σε σχήμα κρεμάλας. Πρέπει να βρω τις λέξεις για να μην κρεμαστώ. Κινδυνεύω.

Κίτρινη κούνια: η θέση μου είναι αυτή της αντίληψης, η δυνατότητα μου να κινούμαι και να βλέπω από άλλη οπτική γωνία με βάζει σε ισχυρή θέση αντίληψης.

Ένωση δέντρου με καρδιά: συνδέομαι αλλά μένω μακριά.

“ΓΙΑ ΕΣΑΣ”: Δώστε προσοχή στη ζωγραφιά του πλαισίου καρδιάς. Όποιος μπορεί να το καταλάβει; Για όλους εσάς! Κραυγή βοηθείας. Γραμμένο με κόκκινο χρώμα σημαίνει πως ζητάω βοήθεια από εκείνους που αισθάνομαι οτι ανήκω μαζί τους, π.χ. όποιον ενδιαφέρεται.
Φωτεινότητα στην καρδιά: Στο πλαίσιο της καρδιάς είναι ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ!

Σχήμα αγγέλου/ πτηνού με μύτη που εξέχει: Η αδερφή μου έγινε άγγελος, πέθανε. Η μύτη της κάτι λέει για το θάνατό της, όμως έγινε ΚΑΙ πουλί/πτηνό πράγμα που με φοβίζει και εμένα και νιώθω ανασφάλεια.

Πράσινο πλαίσιο σε σχήμα καρδιάς: Βάζω αυτό που συμβαίνει στην αδερφή μου σε θέση ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ για να μη μου συμβεί το ίδιο.

Κεντρική φιγούρα με μαυρισμένο πρόσωπο: το πρόσωπο δίπλα στην αδερφή μου είναι επιθετικό, μη προσβάσιμο, πολύ συγκεχυμένο, τερατώδες, με χέρια που παραβιάζουν τα όρια της αδελφής μου, όμως εκείνη βγαίνει από το σχήμα σιγά σιγά και σώζεται από αυτό το πρόσωπο. Το πρόσωπο είναι ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΟ, δεν είναι η αδερφή μου.

Πράσινος άγγελος: Η αδελφή μου ΦΕΥΓΕΙ από το μαυρισμένο πρόσωπο με τα μακριά χέρια. Διαφοροποιείται.

Δεξιά θέση αγγέλου στη ζωγραφιά: Η αδελφή μου (ΙΡΙΔΑ) είναι πλέον ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, γιατί μετά την παιδική ηλικία της κούνιας, ΓΙΝΕΣΑΙ ΑΓΓΕΛΟΣ στο μέλλον αν και εγώ απέχω από αυτό γιατί βρίσκομαι αριστερά, μακριά.

Πατέρας πουθενά. ΑΦΑΝΤΟΣ.

Μεικτά χρώματα πλαισίου καρδιάς: Το πράσινο είναι γιατί θέλω να είμαι μακριά του, δεν θέλω να γίνω άγγελος, το κόκκινο είναι γιατί συμπεριλαμβάνομαι εφόσον το βλέπω από μακριά.

Μαύρο πρόσωπο: Αμφιθυμία συναισθημάτων, απροσδιόριστο ον που προκαλεί σκοτάδι, κυριαρχία, θάνατο.

Με πληροφορίες από tanea.gr, protothmea.gr, zarpanews.gr,

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ στο GoogleNews και στα Social

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

spot_img